Mikor vessük be a reklámajándékot?

Általában, ha ajándékot adunk valakinek, azt mindig valamilyen alkalomhoz kötjük, az esetek többségében még a szeretteinket sem szoktuk megajándékozni “csak úgy”, hanem valamilyen, az ajándékozott életében jeles naphoz, időszakhoz igazodunk az ajándék átadásával. Ahhoz, hogy valakinek minden ok nélkül adjunk ajándékot, feltételez egy bizonyos szoros kapcsolatot. Mivel a marketing világ szakemberei az átlagos emberek, a célközönség viselkedését veszik alapul, a reklámajándékok és minden egyéb marketing kampány elindítása és megtervezése is hasonlóan kötődik a civil életben elfogadott szokásokhoz. A marketing szférában semmi nem történik “csak úgy”, minden egyes lépés, minden reklám – legyen az online vagy offline -, minden fizetett hirdetés precízen megtervezett lépések következménye. Hasonlóan a sales promotion életre hívása sem véletlenszerűen történik. A kérdés azonban továbbra is nyitott: mikor vessük be a reklámajándékot, mikor ajándékozzunk? A reklámajándékokkal akkor lehet hatást elérni, ha azok nagy tételben, egyszerre több száz vagy ezres mennyiségben kerülnek “terítésre”. Ehhez rendszerint az ünnepi alkalmak nagy durranása a legideálisabb, mint például a karácsony, mert ekkor még annak az embercsoportnak is vásárlási kedve támad, aki egyébként egész évben, jellemzően passzív. Így az ünnepi alkalmakhoz időzített reklámajándékozás során a célközönség elérését nagyságrendekkel lehet tágítani, hisz az olyan emocionális jelenség, mint az ünnepi hangulat nagyszerű lehetőséget ad egy kreatívan kigondolt reklámajándék, szóróajándék átadásához. Emellett kifejezetten termékeny táptalaja a reklámajándéknak minden olyan nagy embertömeget megmozgató rendezvény, ahol releváns célközönséget találunk. Egy új termék, szolgáltatás bevezetése szintén apropó a szóróajándékok javára, amivel elsősorban már meglévő közönségünk között lehet népszerűsíteni új termékeinket, szolgáltatásainkat. Ne feledje! Mindenki szeret ajándékot kapni, a gesztus mögötti üzenet pedig sokkal nyomatékosabb! Tervezi, hogy kipróbálja, milyen hatása van a reklámajándékozás célközönsége vásárlókedvére? A részleteket megtalálja az 1001reklámajándék weboldalon! Kérjen ajánlatot az Ön profiljához leginkább közel álló termékeinkre!

reklámajándék