Rövid kulcsszavak helyett longtail megoldások

Mivel a Google találati listának mindenki az elejére szeretne kerülni, így biztosak lehetünk benne, hogy a hasonló profilú cégek, mint a mienk, szintén mindent meg fog tenni, hogy sikerüljön neki. Ha egy olyan iparában vagyunk jelen, ami nagyon népszerű és nagyon telített, akkor SEO szempontból akkor járunk el a legjobban, ha nem a leggyakrabban használt kulcsszavak között próbálunk meg az élre kerülni, hanem az únlongtail kifejezésekkel. Sok magyar reklámügynökség tudja ezt és javasolja is használatukat az ügyfeleiknek. Egy példán keresztül így nézne ki. A kulcsszó amire előre akarunk kerülni a listában, a torta. De ez nyilvánvalóan egy rendkívül népszerű kulcsszó a cukrászdák és éttermek körében, így érdemesebb egy kifejezéssel dolgozni: torta rendelés 18 kerület. A magyar reklámügynökség szakemberei tudják, hogy ezt kevesebben fogják beírni a keresőbe, viszont aki beírja, az sokkal nagyobb valószínűséggel fog rendelni tőlünk tortát, mint az, aki csak simán a torta szóra keres rá. A magyar reklámügynökség alkalmazottai előszeretettel használják ezt a megoldást, mivel a népszerű kulcsszavak használatával csak a legnagyobb erőforrással rendelkező cégek tudnak sikereket elérni. De persze mindig akad olyan magyar reklámügynökség, aki rácáfol az előbbiekre és képes előre kerülni a találati listában még a népszerű szavak esetében is.