• csü. szept 21st, 2023

Mire jó a mikromarketing?

Bynemadmin

ápr 25, 2023

A mikromarketinget kis és nagy vállalatok egyaránt alkalmazzák attól függően, hogy mi a céljuk. Vagyis a mikromarketing nagyszerűen alkalmazható több féle szituáció megoldására, például új termék, illetve szolgáltatás bevezetésére, de szokás hirdetések kezelésére esetén is alkalmazni annak érdekében, hogy egy új termék bekerülhessen a piacra.

Ami mindenképp lényeges a mikromarketing alkalmazásánál, az a megfelelő marketing stratégia kiválasztása. Ez segíthet egy egyébként túltelített piacra is betörni egy új termékkel. Ha egy marketing szakember mikromarketinget használ, mindenképp meghatározott kritériumok és jellemzők alapján dolgozik, ami lehet az életkor, nem, foglalkozás és többek között a jövedelem is. Ezen tulajdonságok szerint történik meg a szegmentálás és jöhet a következő lépés. Ami még különösen jelentős a mikromarketing alkalmazásánál, az a márkahűség megléte. Ez azért fontos, mert a célközönség kis létszámból tevődik össze az egész piac létszámához képest, vagyis bízni kell a fogyasztók elfogadásában, befogadó készségében és hűségében.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük